TARAKLI AJANS �nternet Gazetesi - Tarakl� Haberleri - G�ncel - Politika - Siyaset - Spor - Ekonomi - Ya�am - E�itim - K�lt�r - Sa�l�k - Forum - Blog

Taraklı Mektubu

İzzettin KÖMÜRCÜ

Sevgili Murat Teşekkür Ederim,

 
A
A
A
A
A
A
A
Sevgili Murat Teşekkür Ederim,

Ben Murat dışındaki okuyucularımdan da eleştiri, soru, yorum veya açıklama bekliyorum

SEVGİLİ MURAT
TEŞEKKÜR EDERİM…                                       

Okuyucularımdan Murat  Güner, şöyle bir mesaj göndermiş: “İzzettin  bey uzun süredir yazılarınızı takip ediyorum...
Özellikle Taraklı’da diğer haber sitelerin editörleri hakkındaki yazınızı okuyunca şaşırıyorum.

Bu yazılar ile ilgili olarak arkadaşlar ile tartışırken, onlar bana, sizin bu yazıları amaçlı yazdığınızı, kendinize ait olan Taraklı Gündemi haber sitesinin fazla okuyucusu olmadığından dolay kıskançlık içerisinde olduğunuz pek değer verilmediğiniz ve bu nedenle de saldırıya geçtiğiniz söyleniyor..

Bunlar doğru mu?

Bununla ilgili bilgileri lütfen köşe yazınızda cevaplayarak açıklar mısınız? Sevgiler..”

Murat Güner isimli okuyucumu şahsen tanımam... Ama kendisini önce bir tebrik etmek istiyorum... Çünkü, en azından (beni kimlerle konuştu bilmiyorum) konuştuğu kişilerden çok daha medeni cesarete sahip biri..

Haklı olarak bazı cevaplar istiyor... Bugün bunları cevaplandırmak istiyorum...

...........................

Önce ; www.tarakligundemi.com haber sitesinin fazla okuyucusu olmadığı konusunu cevaplandırayım.Benim için öncelikle başarılı olabilmesi için uğraş verdiğim haber sitesi daha doğrusu internet gazetesi TARAKLI AJANS  tır...

Türkiye’nin en büyük gazetelerinde çalışıp,  1986 yılında Anadolu Ajansında muhabirliğe başladım. Ve 23 yıldır bu meslekle uğraşan Sakarya basınında hep üst düzey gazetecilerle görev yapan... Yazıları belediye, valilik ve bir çok kuruluşta kesilerek arşivlenen..

Yazmadığı günlerde “Hayırdır ayrıldınız mı? ya da Hasta mısınız” diye aranan... İlçede görev yapan bir Kaymakamın, (herkesin içinde) “Güne senin yazınla başlıyorum” diyecek kadar okunan... Yazılarında Taraklı için önerdiği hemen her şey dikkatle izlenen..

Biri sizce değersiz biri midir? O sözü söyleyenlerle biraz konuşmak isterdim sevgili Murat...
Sevgili Murat Güner’e -bunları açıklama fırsatı verdiği için-  bir kez daha teşekkür ediyorum..

Bu sitede yazı yazmanın güzel bir tarafı var; sizi kaç kişinin okuduğunu izleyebiliyorsunuz... Ben Murat dışındaki okuyucularımdan da eleştiri, soru, yorum veya açıklama bekliyorum... Yalnızca herkesin bilmesini istediğim bir şey var... Ben siyasetin içerisinde yer almaktayım.Mümkün olduğu kadar partiler üstü olmaya çaba sarf ediyorum. Hiç kimsenin yandaşı değilim, ama herkesin yanındayım... Gözlerimle, görürüm, yazarım... Bundan hoşlanmayanlar da sağ olsun. 

Not: Yukarıdaki mesajı gönderen Murat Güner’le (eğer gerçek adı bu ise) tanışıp, görüşmek isterim.. komurcu54@hotmail.com’dan bana herkes ulaşabilir... 


20 Ekim 2008 - 20:55:04 - 3744 günlük
Ekleyen:
İzzettin KÖMÜRCÜ

Okuyan: [11241] Yorumlayan: [19] [Yazdır]

Yorum yap


Yorumlar:  

Yazan: Kadir DEMİR 

25.10.2008 - 10:59:06

Bazı insanlar vardır,bir türlü laftan anlamazlar.Nuh deyip Peygamber demeyenler, aha bu gruba girer.Ne yapsan ne etsen anlatamazsın,aranızdaki bu çekişmelik süregider durur.Bahse konu "şeriat"ın ne manaya geldiğini bi bilseler gam yemeyeceğim ama bilmediklerinden atıp tutuyorlar.ŞAYET ATAİST DEĞİLSENİZ,HERHANGİ BİR DİNE MENSUP OLUP DİNİN GEREKLERİNİ YERİNE GETİRİYORSANIZ ŞERİATIN İÇİNDE OLDUĞUNUZUN BİLİNCİNDE OLUN.Lütfen konuyu tekrar ele alıp bi güzel araştırın.Zira şu an sizlerde yaptıklarınızla şeriatı yaşıyorsunuz.Basit bir örnekle sorarım size Namaz kılıp- oruç tutuyormusunuz?Eğer cevabınız evet ise aha size şeriat.AKILLI OLUN BEYLER İSTEMEDEN DİNDEN ÇIKABİLİRSİNİZ...acizane tavsiyemdir,anlayana...

Yazan: Nevzat akay 

24.10.2008 - 18:50:06

Ne Şeriatcı vatandaşlarımız varmış.Mustafa Dağdelen kardeşim bu tip düşünceli kişilere laf anlatamazsın.Çağ atlatan Osmanlı Padişahı Fatih Sultan Mehmet İstanbul'u fetdetdiğinde herkes ibadetlerini yapmakta serbest bırakmıştır.(bunun adı LAİKLİKtir).sana yorum yazan kişiler Osmanlı Padişahından bile fazla bilirler şeriatı.Öğretmemişler koskoca cihan padişahına ama sana yorum yazan kardeşlerimiz bu işin ilmini biliyorlar.Bizim damarlarımızda bu vatan için şehit olanların kanı dolaşdıkca bu güzelim vatana şeriat gelmez.Şeriat yanlılarınla,bu vatan kurtarıldığında düşmandan fazla uğraşmışlardır.Aynı zihniyet devam ediyor.

Yazan: Kadir DEMİR 

24.10.2008 - 16:31:07

Mustafa DAĞDELEN'e;Şu an Hürriyet'te yazan Ahmet Hakan COŞKUN var,tanıyormusun bilmem.O da aynı senin gibi İmam Hatip kökenli.Bu alemde O'na DÖNEK diyor herkes. Neden diye sorma,zira aynı yolun yolcususunuz.

Yazan: kamil uzun 

24.10.2008 - 12:43:32

Sen önce bir önceki verdiğin cevabın üslubuna bir bak. Çoğul olarak sana karşı yazanları içine alarak yazmışsın. "A" veya "B" şahsı dememişsin. "ZIRVALAMAYIN" demişsin. Bende sana cevabı o şekilde verdim. Ah şu İlahiyatçılar, Diyanetçiler ve bazı senin gibi ata zorlamasıyla imam hatip okuyanlar sizler yok musunuz sizler. Sen bana kalırsa şimdiden zıplamaya başla anca aya gidersin

Yazan: MUSTAFA DAĞDELEN 

24.10.2008 - 10:14:29

DEVAMIDIR YA SEN BENİ AĞIRLARSIN YADA BEN SENİ AĞIRLARIM İZZETİNDE DAVETLİMİZ OLUR O ZAMAN TARTIŞIRIZ KARDEŞİM SANA İZMİRDEN SELAMLAR SAĞLICAKLA KALIN

Yazan: MUSTAFA DAĞDELEN 

24.10.2008 - 10:11:38

KAMİL KARDEŞİM SEN AVUKATMISIN KARŞIMDAKİ YORUMCULARIN ADINA KONUŞUYORSUN SİZİN GİBİLERİN KAFSINI ANLAMAK İÇİN OKUR YAZAR OLMAYA GEREK YOK AMA ANLAYASIN DİYE BÜYÜK HARFLERLE YAZIYORUM BEN SENİNDE GÖRÜŞLERİNE SAYGI DUYUYORUM SENİNLE SABAHA KADAR TARTIŞSAK SONUCA VARAMIYCAZ O YÜZDEN OLAYI TARTIŞMIYALIM NE SEN BENİ İKNA EDEBİLİRSİN NEDE BENSENİ İNTERNET ORTAMINDA SAYGI KURALLARIN DA KALALIM

Yazan: kamil uzun 

23.10.2008 - 20:53:12

Zırvacı asıl sensin. Gramer hataları ve yazım yanlışlarıyla dolu yorumunu okumaya ve anlamaya çalıştım ancak anlayabildiğim VTR den geçen zırvacılar kelimesi oldu. Sen İzmirde düşmanı denize dökeyim derken, düşman senin içine girmiş. Sana kötü sözle hiç birimizde hitapta bulunmadık. Senin bizimle değil bana kalırsa kendinle sorunun var.

Yazan: mustafa dağdelen 

23.10.2008 - 19:23:05

arkadaşlar bize okulda şeriat öğretmediler dinimi vatanımı milletimi sevmeyi ve bilgilendirmeyi öğrettiler tarihide biliyorum sizler hırsınızdan medinice tartışamıyorsunuz bile iran amerikaya kafa tutsada tek bir ülke arabistan suriye kuveyt mısır ürdün filistin arab yarıma adsı neden karşı çıkmıyor bugün iran da laik cumhuriyet yolunda hergün bir yenilik yapılıyor devrim olması an meselesi iran şeriat olarak amerikaya kafa tutarken diktatörlük le yönetilen ülkelerle komunist ülkelerle birlik oluyor yanın da hiç arap ülkesi yok ayrıca ben ŞERİAT KÖTÜ VEYA İYİ diye yorum yapmadım dinimizin islam yönetimimizin laik cumhuriyet olduğu bir yerde şeriat diyorsunuz ozaman kurtuluş savaşlarında vedeçanakkalede sakaryada savaşan dedelerimiz vatan hainimi çünki düşmandan önce padişahlıktan vede şeriattan kurtulmak içinayaklanılmış memleketimin çok bilmiş tarihçi arkadaşlarım hele şu günlerde pkk lı hainlerle uğraşırken zırvalarla uğraşan şeriat diye bağıran sizlersinizzırvacılar saygılar

Yazan: kamil uzun 

23.10.2008 - 10:02:22

Sayın DAĞDELEN imam hatipli olduğunu söylüyor ama işte şeytan ondan intikam alıyor. Zavallı hem şeriata dil uzatıyor hem Osmanlı tarihine. Çocuklarımızı büyük şehirler nede çabuk yutuyor

Yazan: Kadir DEMİR 

23.10.2008 - 09:44:24

Mustafa DAĞDELEN'e;Bak abicim,zırvalamayı bırak.Sen var ya ne tarihini ne de dini bilgini öğrenememişsin.Haybeye gidip gelmişsin okuluna,hiç bir şey verememişler ya da sen alamamışsın.Bu ne yaaa.Hem müslümanım diyorsun hemde şeriat'tan korkuyorsun.Madem ki İmam Hatip mezunusun,Şeriat'ın ne manaya geldiğini bizden iyi bilmen lazım!biliyonmu,delilleri nelerdir?Öncelikle aç şeriat nedir ne değildir,olursa adama herhangi bi şey yaparmı,yapmazmı bi araştırıver bakalım.Ahkam kesip Edebiyat parçalamayı bırak.Tek kelimeyle özellikle de bilmediğin konularda (ŞERİAT) zırvalama.

Yazan: Mete Güngör 

22.10.2008 - 22:49:21

izzettin yorumlardaki şeffaf yayınlar için TARAKLI AJANS a teşekkür ederim..mustafa dağdelen sende Osmanlı tarihini ve İslam şeriatını iyi araştır ve bilgilen.araştırdığın taktirde Osmanlının ve İslam şeriatının sandığın gibi olmadığını göreceksin.bak o küçümsediğin iranda İslam şeriatı var.ama adamlar abd'ye kafa tutuyor,bomba üretiyor,üniversitelerinde kılık kıyafetle değil,bilimle uğraşıyor.hani diyorlar ya,iran olmak istemiyoruz filan diye.merak etmesinler,zaten şu an bilim olarak iranın yarısı olamayız.acı ama gerçek!

Yazan: mustafa dağdelen 

22.10.2008 - 17:13:22

kamil kardeş pollemiğe girmiycem soy adımlada gurur duyarım her zaman izmir bizim artık denize dökülecekler belli sadece nota not,izzettinciğim kardeşim tabiki senitanıyor vede fikirlerini görüşünü biliyorum sadece şaşırdım bu yazıya iş-çkide içmezsin biliyorum sarhoşlulğun hoş bir insan olmandan o yazıyı tabiki eleştiricem yaşadığımız türkiye cumhuriyetinde yazı yı gönderen ve yorumcuların bazıları şeriat kötümü diyorlar ozaman irana gidin kardeşim o kadar istiyorsanız biz ler türkiye cumhuriyetinde yaşıyoruz vede müslümanız vede cumhuriyetle yönetiliyoruz osmanlı ve şeriat gerilerde kaldı ben fikrimi açık söyledim gevelemeden sizde çıkın şeriat istiyoruz deyin fikrinizi açık anlatın izmirli komutan onu demiş bunu beni fazla etkilemez siz ne istediğinize karar verin arkadaşlar geçmiş geride kaldı siz önünüze bakın mışla muşla bişey olmaz neistiyorsanız açıkça söyleyin ben cahilim dediklerinizi anlamıyooooom saygılarla

Sayfa: 1 2
 
Yazara Ait Diğer Yazılar
• Siyaseti Dizayn Etmeye Ça
• 10 Ocak Çalışan Gazetecil
• BİR ZAMANLAR POSTACI’YI
• Şov Peşinde Değiliz…
• Yazdığım Yazının Arkasınd
• PARAMPARÇA
• Yarıdan Yarıya Tribün Key
• CHP-İyi Parti- SP Taraklı
• CHP Taraklı Belediye Baş
• 24 Kasım Öğretmenler Günü
Diğer Yazıları ▲▼


Yeni Köşe Yazıları
• BEDENİMİZİ YIPRATAN SERBE (Uzm. Diyetisyen Fatma FİDAN)
• Adı Konulmamış Savaş (Hüseyin Kolaç)
• Sakarya'nın Turizmine (Dr. Dursun Bostancı)
• Siyaseti Dizayn Etmeye Ça (İzzettin KÖMÜRCÜ)
• 10 Ocak Çalışan Gazetecil (İzzettin KÖMÜRCÜ)
• Kardanadam (Mustafa Özbilge)
• Radikal İslamcıların Deği (Abdurrahman ZEYNEL)
• Kur'an ın Çağrısı 2 (Fahrettin YILDIZ)
• Bayraktaki AL Rerkten Hab (Dr. Dursun Bostancı)
• BİR ZAMANLAR POSTACI’YI (İzzettin KÖMÜRCÜ)


En Çok Okunan Yazılar
• Hafız İrfan Çakır ve Tara (Mustafa Özbilge)
• Kur'an-ı Kerimi Bilinçli (Fahrettin YILDIZ)
• Hattat Saim Özel (Mustafa Özbilge)
• Sazkaya’nın Ardında (editör)
• Pekmez Nasıl Yapılır ? (İzzettin KÖMÜRCÜ)
• Sırma Su ve Şaban Dişli (Sezai MATUR)
• Kırmızı Fahri ve Aşûre (Faruk Serkan YILMAZ)
• Mümkünlü Kasabası Neresi? (İzzettin KÖMÜRCÜ)
• Enver Topuz Paşa'dan sela (Ali Fikri AŞIK)
• Forson Mustafa (Faruk Serkan YILMAZ)


Sosyal Medya

Bizi Takip Edin

whatsapp
1
2
3
4
5
6
7
 
Aktif Ziyaretçi: 8 | Bugün Tekil: 137 | Toplam Tekil : 2877599 | Toplam Çoğul: 54268695 | Ip : 54.234.114.202
Online Yazarlar : Sitede hiç Yazar yok / Son 5 dk. içinde

2006 - 2018 © TARAKLI AJANS
Web sitemizdeki içeriğin tamamının ya da bir kısmının izinsiz kullanımı yasaktır. Hak ihlali sonucu yasal mercilere başvurulacaktır
En iyi görüntü için 1280 X 1024 ekran çözünürlüğü ve IE8  tavsiye ediyoruz..