İzzettin KÖMÜRCÜ İzzettin KÖMÜRCÜ Dıngıldak Masa

Hedefimiz Şampiyonluk...

Yayın: Güncelleme:
“Yeni sezonun başında şampiyonluk için inanmış vaziyetteyiz”
İnşallah Kahramanmaraş maçı ile sahamızda iyi bir hava yakalarız.Sakaryaspor tarftarlarının ve Sakarya şehrinin yeşil siyahlı takımımıza güvenmesi ve desteklemesi gerekiyor
“TAM HAZIR DEĞİLİZ”
Sakaryaspor camiası için zor bir yola çıkıyoruz. Yıllardır maça gitmiyorum. Sakaryaspor’u hep arkadaşlarımdan dinledim.
Ama bu sezon Sakaryaspor’u sürekli seyretmeyi can-i gönülden istiyorum. Sakaryaspor iyi bir kamp dönemi geçirdi.Yeni bir anrenörü ve yeni bir kadrosu var.Rüstemler tesislerindeki imkanlar eskisinden çok iyi.
Spor Toto 3.ligde başlangıcı deplasmanda İstanbul Güngören maçı ile yaptık .1-1 biten maçtan sonra Türkiye Kupası maçı oynadık.
“SPOR TOTO 3.LİG BİZİM LİG DEĞİL”
Spor Toto 3.lig Sakarya halkına yakışan bir lig değil.Gerçekten çok zor günler geçirdik.Sakaryaspor kapanma noktasına geldi. Öncelikle bu takımın transfer yasağının kaldırılmasında emeği geçen herkese teşekkür ederim. Zor ve meşakkatli yolculuk öncesinde yeni bir oluşuma gittik. Takımın kadrosu tamamen yenilendi.Ercümend Çoşkundere ekibini şampiyonluğa motive ediyor.
Sakarya şehrinin 3 ligde mücadele eden takıma sahip çıkması gerekiyor 700 Bin nüfusu olan bir şehiriz, yerimizin burası olmadığını hepimiz biliyoruz. Sakarya spor bu şehrin takımı
Yeni sezonda Sakaryaspor’a başarılar diliyorum.Sakaryaspor’dan centilmence mücadele etmelerini bekliyorum .İlk maçı İstanbul’da oynadık ve maalesef Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu (PFDK) tarafından takımımıza 5 bin TL ceza geldi. Problemsiz, sakatlığın olmadığı bir lig diliyorum. Takımımıza yöneticilerimize ve taraftarımıza güveniyoruz.Birlik ve beraberlik içerisinde başarılı bir sezon geçireceğimize inanıyoruz.
“YÖNETİME TEŞEKKÜR”
Selahattin Aydın yönetimi göreve geldiğinden bu yana hem kurumsallaşma, hem tesisleşme hem de sportif başarı adına hazırlıklar yapıldı tüm yöneticilerimiz ellerinden geldiğince kulübe katkı sağlamaya çalışıyorlar. Huzurlu ve mutlu bir şekilde çalışmalar devam ediyor.
Hedefimiz şampiyonluk. 3. ligden terfi etmek istiyoruz.Hem maddi hem manevi olarak bizlerden desteklerini esirgemeyen Aile ve Sosyal Politikalar Bakanı Ayşenur İslam ve Büyükşehir Belediye Başkanımız Zeki Toçoğlu’na teşekkür ediyorum.Bugün Atatürk Stadı’nda saat 19.00'da K.Maraş ile oynayacağız.Daha sıkı kenetlenmek için inşallah bu maçı galibiyet ile sonuçlandırmak istiyoruz. Sakarya’nın böyle bir galibiyete ihtiyacı var. Tüm sporcu arkadaşlarımız, teknik heyetimiz bunların farkında.
Sakaryaspor’un kombine bilet satışları devam ediyor. Sakaryaspor’a verilecek kombine bilet desteği yeşil siyah camiaya büyük destek olacaktır
Kahramanmaraş Belediye maçında takımımıza başarılar diliyorum Ercüment Coşkundere ve ekibi bu karşılaşmadan 3 puan ile ayrılacaktır. Buna inanıyoruz.
Sakaryaspor’un cefakar taraftarlarından tribünlerimizin sevilen ismi merhum Sabri Bağdatlı’ya ölümünün ikinci yılında bir kez daha Allah’dan rahmet diliyorum.
Maçtan sonra galibiyet sevincini hep beraber kutlamak dileğiyle hoşçakalın…