Ruhi Avdan: Yaşanabilir Bir Taraklı İçin Birlikte Çalışacağız Ruhi Avdan: Yaşanabilir Bir Taraklı İçin Birlikte Çalışacağız
Tacettin Özkaraman Projeleri Tacettin Özkaraman Projeleri
İbrahim Pilavcı: Yaptıklarımız ve Yapacaklarımız İbrahim Pilavcı: Yaptıklarımız ve Yapacaklarımız
Hasan KISA Hasan KISA Gönül Bahçesi

Allah'tan Korkmak mı, ABD'den Korkmak mı?

Ey Mübarek Ecdad...Düne Kadar Senin Adın Geçince Tir Tir Titreyenler...Bugün Torunlarna Diz Çöktürmüş Durumdalar...Yattığınız Yerler Nur Olsun...
Yayın: Güncelleme:

Sevgili Okurlar...

Son haftalarda Dünyayı Kasıp kavuran ve sonucu merakla belklenen ABD seçimleri Nihayet sona erdi. Barak OBAMA ABD'nin yeni başkanı.

Bu sonuçlara kimisi derin bir oh çekti.. Kimisi halay çekti... Kimilerinin de sıkıntı ve teredtü iyi arttı.

Sonunda ABD coca cola ile dünyanın heryerine hükmetmek isterken cola rengi ABD ye başkan oldu. Çünkü Cola'nın girmediği Ülkelerde ne kargaşa nede sorunlar bitmezken, Hoş Cola'nın girdiği Ülkelerde bir türlü İflah etmezken olanlar oldu ve ABD Rengine uygun Başkanını buldu.

Aslında OBAMA'nın başkanlığı, Birilerinin Ezilmişliğe verdiği İsyanın zaferide sayılabilir.

Neyse konum o ezilmişiliği işlemek değil.

Sevgili Okurlar..

Sizlerinde dikkati nazarınızı çektiği gibi Bütün Dünya ABD seçimlerine kilitlenmişti. Sanki ABD demek Dünya Demekmiş gibi.

Sanki ABD Lideri değilde Dünya lideri seçiliyormuş gibi davranan, Ülkelerinde bu tür yayın yapan, Halkına da bu şekilde deklare etmeye çalışan yerli ve yabancı Tüm Medya kuruluşlarını nefret le kınıyor, Bir Osmanlı Torunu olarak ve Bir MÜSLÜMAN TÜRK olarak benimde hiçte umrumda değil diyorum.Kim seçilirse seçilsin.......

Nedir Bu ABD Korkusu... Nedir bu ABD sevgisi... Haşa ABD Dünyayya Hükmeden Hükümdar Ülkesimi; Yoksa Dünyayı İdare eden Katliam Ordusu mu? Neden Bu kadar Korkuyorlar.. Daha 250 yılını bile tamamlamayan Bir Ülkeden Bu kadar korkmak niye... Rızkınızı,ABD verip Ömrünüzü Haşa ABD'mi belirliyor..

Bundan 200 yıl önce ABD'nin ne olduğuyla ilgili tarihi bir olayı anlatmak istiyorum....

Sevgili Okurlar...

Osmanlı Donanması ile Başedemeyen ABD,27 Mart 1794 yılında, Osmanlı denizcilerine karşı koyacak güçte savaş gemileri inşa edilmesi veya satın alınması için, Başkan George Washington'a 700.000 altına yakın harcama yetkisi verdi.

Osmanlıların oluşturduğu deniz tehdidi sayesinde, ABD donanmasının temelleri atılıyordu.

5 Eylül 1795'te ABD bu tehdide karşı bir anlaşma yapmayı kabul etti. Bu anlaşmaya göre ABD, Cezayir'deki esirlerin iadesi ve gerek Atlantik'te, gerekse Akdeniz'de ABD sancağı taşıyan hiçbir tekneye dokunulmaması karşılığında, 642.000 altın ve yılda 12.000 Osmanlı altını (216.000 dolar)ödeyecekti.

Dili Türkçe olan ve 22 maddeden oluşan anlaşmaya, Başkan George Washington ve Cezayir Beylerbeyi Hasan Dayı imza koydular...

Böylece ABD yıllık vergiye bağlanmış oldu. Bu, ABD'nin iki asrı aşkın tarihinde, yabancı bir dille imzalanan tek anlaşma olduğu gibi, yabancı bir devlete vergi ödemeyi kabul eden tek Amerikan belgesidir…

Üstelik, antlaşmayı ABD başkanı, OSMANLI padişahı ile değil, Osmanlı'nın Cezâyir Beylerbeyi ile imzalamıştır.

Bundan da anlaşılıyor ki o zamanlar ABD Başkanı, Osmanlı'nın sıradan bir beylerbeyine denk idi.

Bu olayların ve yapılan anlaşmaların üzerinden 200 yıl geçmiş… Bu arada, köprülerin altından da çok seller akmış!

Nereden nereye… Hani o, bazılarımızın hiç beğenmediği, yeri geldikçe yerden yere vurduğu Osmanlı Cihan Devleti var ya… İşte o OSMANLI DEVLETİ, son bir asırdır dünya hakimiyetine soyunan ve yürüttüğü Evanjelist siyaset sonucu Orta-Doğu’yu kan gölüne çevirerek 1 Milyon insanın ölümüne sebep olan ABD’yi, daha 200 yıl önce yıllık vergiye bağlamıştı.

Sevgili Okurlar, Ben son olarak şunu diyorum.....

 “Allah’tan korkan, ABD’den korkmaz; ABD’den korkan, ALLAH’’tan hiç korkmaz…

Saygılarımla...
 

#

Yorumunuzu Ekleyin

Adı-Soyad
E-Posta
Yorum
İşlemin Sonucu
  • Yorumlar T.C. Yasalarına aykırı olamaz.
  • Hakaret içeren yorumlar, yayınlanmasa bile yasal mercilere iletilebilir
  • KVKK Kapsamında, bilgileriniz, yasal merciler hariç kimseyle paylaşılmaz.
  • Formda doldurduğunuz bilgiler ve IP adresiniz sisteme kaydedilir.
  • Yorumunuz onaylanıp yayınlandığında, sadece yorum, isim ve yorum tarih saati gösterilir.
Yorum Ekle

Yorumlar

Mete Güngör
12.11.2008 / 00:15:18
helalin var hasan kısa beyim.bazen işi abartıp türk ırkçılığı yapıyorsun lakin,burada taşı gediğine koymuşsun.yazdığın her kelimeye tek tek imzamı atıyorum.hakikaten hasan kısa kardeşim yahu,bize ne oldu böyle?Osmanlı Devletine ne maddi,ne de manevi olarak layık durumdayız şu an.şöyle bir silkelenmenin,ula abd,ab,bilmem ne zıkkım,sizin karşınızda Osmanlı Devletinin torunları var,kendinize gelin demenin vakti gelmedi mi hala?Osmanlı olsaydı küffar ordusu ırakta,afganistanda,çeçenyada,doğu türkistanda,filistinde katliam yapabilir miydi?biz neden korkuyoruz?biz şanlı bir milletin torunları değil miyiz?biz müslüman değil miyiz?ne denilebilir ki?Allah(c.c.) Osmanlı torunlarına feraset nasip etsin.Gerçekleri görsünler ve şöyle bir silkelensinler.(AMİN)
nadir nalbant
13.11.2008 / 09:07:29
- Yazınız çok güzel,sizin ve mete kardeşimizin dediği osmanlı 1800 li yıllardan itibaren yok tu(yazınız da da belirtmişsiniz),nedenleri uzun yazı konusu. -yalnız ALLAH c.c hiçbir şey ile kıyaslamayın,'O' hiç bir şeyle kıyaslanmaz,eşi-benzeri-kıyası yoktur.ayet var,yanlışlıkla yaptığınıza inanıyorum.
Kadir DEMİR
13.11.2008 / 10:29:03
Sn.Yazar'a; Bak Hasan kardeş,yaz-çiz-böl-parçala ama kullandığınız son cümle gibi ibareler kullanmayınız.Bence kaldırıp atın.
ali ihsan
13.11.2008 / 10:50:26
Babam eline azına sağlık cok gsl bi konuya deyin mişsin yanında olsaydm kutllar elini operdım :) saka biyana bu gercekleri bile bile göre göre yaşıyoruz hemde elimiz kolumuz bağlı bi durumdaymısız gıbı! Allaha emanet olun babam kendine ii bak
Mete Güngör
13.11.2008 / 23:07:18
nadir nalbant bey ne demek istediğinizi tam olarak anlamış olmamakla birlikte şunu söyleyebilirim ki,osmanlının son padişahı mehmed vahidettinde dahil,tüm osmanlı padişahları vatanlarını en iyi şekilde savunmuşlar ve hiç kimseden korkmamışlar,düşmanla işbirliği yapmamışlardır.hele son padişahlardan olan abdülhamit han,osmanlı devletinin 30 yıl geç yıkılmasını sağlamıştır.madem o kadar iyi yöneticilerdi,neden yıkıldı bu devlet diyebilirsiniz.unutmayın ki her başlangıcın bir sonu vardır.bu yüzden,son yüzyıl kötü yönetildi,şöyle oldu,böyle gitti demenin pek manası yok.selametle..
İbrahim Yücel
14.11.2008 / 13:13:03
Yazınınızdn geçmişe olan özleminizi analayabiliyorum. Ama son cümlenizle ne demek istediğinizi tam anlamış değilim. Daha önce okuduğum bir kaç yazınızda olduğu gibi hükemete atılan bir taş ise gereksiz olmuş söyliyim. Tarihe daha önce ecdadımız yön verirken , Avrupa saraylarında ecdadımızdan habersiz kuş uçmazken günümüzde maalisef aynı rolde ABD yer almaktadır. Bu vecihle dünyanın ve dünya medyasının ABD secimlerine kayıtsız kalması mümkün müdür? Hasan Bey, olaylara bakarken genel kural olan realiteden uzak tamamen duygusal yaklaştığınızi düşünüyorum. Yani genel yzarların yaptığı gibi. Yerel bir sitede yazsanız da okurlara duygularınıza yansıtmakla beraber realiteyi de açıklamalısınız. Elbette ABD den kormayacağız lakin politikalarımızı belirlerken iç ve dış dinamikleri göz ardı etmek ahmaklıktır.
Hasan KISA
14.11.2008 / 17:22:29
Sayın Nadir Bey ve Kadir Bey'e cevaben.. Sevgili Nadir Bey,Haşa Ben ABD ile Allah C.C. Aynı kefeye koymadım Biraz daha dikkatli okusaydınız anlardınız. Teşbih Yapmak ayrı aynı kefeye Koymak ayrı.... Kadir Demir'e.. Hacıyakup Paşalar Köyünde iken Sende bazı gerçekleri biliyordun amma İzmiT2e gdince galiba sende ABD ci oldun... Yazıyı iyi oku Yazanı ve yazdığı sevmeyebilirsin. Amma emri vaki yapamazsın Kardeş UNUTMA....
Ali Haluk PEKTAŞ
14.11.2008 / 18:58:23
Değerli Hasan!tarihi gerçekleri milli duygularla ifade ederken,hissiyat seline kapılıp belki amacını aşan,ve duygularınla doğruluğuna kesin inandığın cümleleri sarfediyorsun ve hatta karşı eleştiriye hırçınlaşarak cevap vermişsin.Yorumculardan herzaman düşüncelerine saygı duyduğum Nadir NALBANT'tan başkasını tanımam.Nadir'in birinci cümlesine katılmakla birlikte kıyas diye bahsettiği ikinci cümlesine katılamıyorum..Burada kıyas değil tespit var.O kardeşim de inanç duygusallığı ile bu refleksi göstermiş.Burada tespit doğrumu tartışılır.Ve burada Kadir DEMİR kardeşe katılıyorum.Samimi bir lisanla ikaz etmiş onun düşüncesidir bir emrivaki yok.Eğer varsa sen O2ndan daha ağır emirle ve üstelik Amerikancılıkla suçlayarak cevap veriyorsun.İbrahim YÜCEL de çok güzel tesbitlerde bulunmuş.Yazan elbet yazdıklarının doğruluğuna inandığı için yazar ama ne yazık ki duygusallıkta doğrular her zaman tartışılır.
Ali Haluk PEKTAŞ
14.11.2008 / 19:20:02
(devamı)Kadir DEMİR'in önerisine katılıyorum.O sadece önermiş izah etmemiş.Ama öyle de olsa bu tepkiyi hak etmiyor.Bedir savaşını bilirsin.İslamın var olma ve yok olma savaşıydı.Merhum AKİF'in bir milletin yok olmama mücadelesini veren mehmetçikleri"Bedrin aslanları ancak bu kadar şanlı idi"teşbihi de bu noktadaydı.O Bedir gecesinde Peygamber a.s düşman hatlarına bir gönüllü istedi hiçbir sahabi çıkmadı biliyor musun?Bedir savaşına katılmamış sonraki müslümanlar bu olay nedeniyle Bedir gazilerini,neden gönüllü çıkmadıklarını kınar şeklinde konuştuklarında:Sahabi,eğer sen Bedir gecesi orada bulunmuş olsaydın böyle konuşmazdın diye cevap verdiler.Hadisler teferruatı ile anlatır bu olayı.O gecenin korkunçluğu içinde düşmandan korkan Bedrin aslanları Allah'tan c.c. korkmuyorlar mıydı acaba!?Düşmanın gücünden korkmak çekinmek,tedbir almak ayrı şey;Allah'tan c.c korkmak ayrı şey.Gücünü Allah'tan alan düşmandan çekinse de sonunda şehadeti seçer.Son cümlenin hükmü sana ait gerçeği yansıtmıyor
Kadir DEMİR
15.11.2008 / 11:21:48
Sn.Yazar'a;Allah aşkına saçmalamayın yaa. Yapılan yorumun ABD'cilikle ne alakası var.Manevi konulardaki hassasiyetim neticesinde yazma gereği duyup kısaca görüş belirttim.Eğer bunu anlayamayacak kadar kıt beyinliyseniz lafı uzatmaya gerek yok.Bildiğinizi yapın.
nadir nalbant
15.11.2008 / 12:39:23
-mete kardeşim,kastettiğim şu Osmanlı nın o muhteşem gücü 18.y.y dan itibaren azalmaya başladı,dünya siyasetinde gücü tükendi,kendisi edilgen hale geldi,bu son padişahları küçümsemek değil,vatanseverlikleri ve büyüklükleri konusunda asla şüphe-ima olamaz,bunun analizi çok uzun yazı konusu. - Yazarın son paragrafındaki abd-ALLAH c.c korkusu yorumum gayet açık,yanlış -olmaması gereken kıyas,islami konularla tek başına bir ilgisi yok,örn.işçi partisi lideri PERİNÇEK, ADD(atatürkçü düşünce derneği) sempatizanları,'ULUSALCI'ideoloji taraftarları,CUMHURİYET GAZETESİ,örnek çok, ABD den bırakın korkmayı savaşmaya taraf bile olabilir,nerde ALLAH c.c korkusu ?? - örnek verilecek bir ölçü var,ALLAH c.c korkusu olan onun emirlerinden biri olarak örtünen kızların okuma hürriyetini engeller mi?bu yasağı savunur mu? kıyası böyle yapabiliriz. -yazınızın son paragrafı yanlış,geri almanızı veya ALLAH c.c korkusunu başka örneklerle işleyip bu hatanızı düzeltmenizi tavsiye ederim.
Mete Güngör
15.11.2008 / 23:18:16
nadir kardeş,şimdi ne demek istediğini daha iyi anladım.hemen hemen aynı şeyleri düşünüyor,aynı endişeleri paylaşıyoruz.demek ki karşıdaki insanı anlamak çok önemli ;) saygılarımla.
Nevzat akay
16.11.2008 / 15:03:53
yorumcular ve Sn.yazar ne zamandan beri Amerikan düşmanı oldunuz.Hayret ediyorum nasıl böyle değişebildiniz.1980 evvelli Amerika defol diyenleri Koministlikle suçlanan vatanperverleri ne çabuk unuttunuz.Neyse geçte olsa anlamışsınız buna şükür.Eski çamlar artık bardak oldu.İleride bazı yorumcular bugünleride hatırlar.Osmanlı tabiki bazı dönemleri şanlı tarihimizdir.Fakat şimdi Osmanlı olsa Irak,Afganistan,Çeçenistan ve diğerlerine giremez demişler ya bu yorumcular tarihimizi bilmiyor ya da aklından şüphe ederim.Osmanlı varken İngilizi,yunanı,Fransızı,İtalyanı ülkemizi işkal etmişlerdi.Bu sizin gibi düşünen zihniyetler Kurtarıcımız Atatürk 'ü yargılama ve suçlama gafletinde bulunanlar Atatürkçü Düşünce Derneğine dinsiz demeği bile söylemeyi becerenler ileride yaptıkları hataları İnşallah anlarlar.Hiç olmazsa Sn. Nalbant'ın saydığı kurumlar sizin gibi din üzerinden siyaset yapmıyorlar.Çünkü bahsettiği kurumlar kimin dindar kimin dinsiz olduğunu Allah'dan başka kimsenin bilemeyeceğini bilen kurum ve kişilerdir.
nadir nalbant
16.11.2008 / 18:59:20
- Yanlış ifade etmiş olmalıyım,kimseyi dinsizlikle falan itham etmedim,haddim değil, -sadece değerli yazar a dini bir kavramı bu yazıda kullamasındaki yanlışlığı belirtmek istedim. -hiçbir yer-kurum-makam a düşman değilim,bu kavramı sevmiyorum, savaş değil barış kavga değil diyalog hoşgörü,kardeşlik terimlerini benimsiyorum,nevzat arkadaş tüm yorumcular dediği için açıklama gereği duydum,yine belirteyim, ATATÜRK ü suçlama yı bırakın,kurtarıcı önder kadroda olduğu için saygı-rahmet le anarım hep, ama bu ideoloji olarak KEMALİZM e inanmamı gerektirmez,yaşasa idi,ATATÜRK de bugünki kemalistlere karşı olurdu.beni düşüncem bu tabii.
ismail yavuz
17.11.2008 / 19:02:23
nevzat bey keske yorumlari yaparken biraz daha bilginiz olsa din uzerinden siyaset yapmayan dediginiz kurumlarin arsivleri incelendiginde ki haberleri de bilseydiniz keske. ulusalci dernekler ogrencilere bile burs verirken din ve etnik olmak uzere bircok konuda ayrimciliklari belgelerle sabittir. yorumlarinizi yazarken nasil bu kadar emin olabildiginizi anlamiyorum cogu zaman bazen yasiniza hurmeten tecrubeli oldugunuzu varsaymak istiyorum ama hep yaniliyorum malesef. ayrica sayin yazara da bildigi konularda bize yardimci olmasini isteyecegim bir yazi yaziyor ve kendisi bilmiyor anlam derinliklerini. buraya birseyler yaziyorsunuz ve bizler de istifade etmek istiyoruz ama boyle kendiniz bile bilmediginiz icinden cikamadiginiz konulara girmeyin lutfen...
ismail yavuz
17.11.2008 / 19:15:41
ayrica belirtmeliyim ki bu sitede yorumlariyla insanlari incitmeyen,ortak degerler noktasinda yorumlar yapan ve kesinlikle birikimiyle bizlere yol gosteren Nadir Bey'in yorumlarini iyice okumanizi oneriyorum zira burdan herkesin ne bildigi cok rahat anlasiliyor. ayrica tesekkurler Nadir Bey.( kendisiyle henuz yuzyuze tanisamadik)
MEHMET NURİ KAYA
17.11.2008 / 23:13:57
Merhabalar,uzun zamandır bu siteyi bursadan takip ediyorum ve ayrıca teşekkür ediyorum.öncelikle yazar kendi görüşlerini belirtmiş ve tabiki katıldığımız ve katılmadığımız noktalar vardır ancak yazının çoğu geçmişteki gücümüzü göstermek amacıyla güzel ele alınmıştır.ancak,yorum yazan kardeşlerimizede şunu belirtmek isterim yorum yapmak sadece yazıyı eleştirmek yaza ağız kavgası yapmak değil,yazılanlara bilgilerimizle destek olmak ve katkıda bulunmak içindir.Konuya gelecek olursak,Osmanlı iyisiyle kötüsüyle bize bir Vatan bırakmış ve ecdadımız bizi yurtsuz bırakmamıştır.ancak bize ne oldu sorusu gündeme gelince bize hiçbirşey olmadı biz aynı biziz yine ancak dünya değişti.Ecdadımız bu ülkeyi bize bıraktığında 1 lira=1 dolardı.şimdi ise 1 lira=1500 lira.işte bize bu oldu.Atatürkün bize bıraktığı muasır medeniyet seviyesindeyiz işte.tabi 1499 kat geriye giderek...ben konuya biraz dinsek açıdan bakarak diyorum ki ecdadımız Kurana ayaklarını uzatmadaı Allah imparatorluk verdi.peki biz...
NEVZAT AKAY
20.11.2008 / 15:34:40
Sn.yavuz bey ben kendi düşüncelerimi yazdım. sizin kabül gösteresiniz diye değil.ben herşey bilirim diye sizin gibi iddia etmedim.Atalarımız çok güzel söylemiş çok bildiğini zanneden en ukala ve en cahil insandır.siz kendi işinize bakın.

YAZARIN SON YAZILARI

Ülkemizdeki Karışıklıklar Ve İsrail...

Ülkemizdeki Karışıklıklar Ve İsrail...

1860'lı yıllarda Amerikan Misyoner Teşkiletının Veznedarı Robert'in New York'taki evinde karar verildi. İstanbul'da bir okul açılacaktı. Papaz Robert Şöyle diyordu" Fatih Sultan Mehmet İstanbul'u fethetmek için işe Boğazkesen (Rumeli) Hisarını Yaptırmakla başladı. Biz de şehri geri almak için aynı yerden başlamalıyız."
18 Mart Çanakkale Ruhu...!!!

18 Mart Çanakkale Ruhu...!!!

EY ŞEHİD OĞLU ŞEHİD; İSTEME BENDEN MAKBER,
SANA AVUCUNU AÇMIŞ;DURUYOR PEYGAMBER.....!!!!
Peki Bu Katillik Değil mi?

Peki Bu Katillik Değil mi?

ONLARI YARATAN -HAŞA- BİZMİYİZ DE ÖLÜM KARARINI BİZ VERİYORUZ...
Kayıp Ecdadımızı Unutmayalım

Kayıp Ecdadımızı Unutmayalım

İNŞALLAH ŞEHİT KANLARIYLA HER ZERRESİ SULANAN ŞU CENNET VATANIMIZA KIYAMETE KADAR ŞER GÜÇLER AYAK BASAMAZ...
Adalet...!

Adalet...!

ADALET İSTİYORSAN ADALETLİ OLMALISIN....
Aşk.!!!

Aşk.!!!

Kimi âşık görürsen, onu maşuk bil. Zira o aşka nispetle hem âşıktır, hem de maşuktur. Hz.Mevlana

GENEL BİLGİLER

Taraklı

Taraklı

Taraklı Nerede, Taraklı'nın tarihi ve coğrafi özellikleri
Taraklı Otobüs Saatleri

Taraklı Otobüs Saatleri

Ağustos 2023 Güncel Taraklı - Sakarya Otobüs Kalkış Saatleri, Taraklı Otobüs Saatler 2021, Taraklı Otobüs Tarifesi, Taraklı Sakarya ilk otobüs ne zaman? Taraklı - Sakarya Son Otobüs Ne zaman? Sakarya Taraklı İlk Otobüs Ne Zaman, Sakarya Taraklı Otobüs Saatleri, Taraklı Koop Otobüs Saatleri
Taraklı'da Gezilecek Yerler

Taraklı'da Gezilecek Yerler

Taraklı'ya geldiğinizde gezilecek yerler neresidir? Taraklı'nın en popüler gezilecek yerleri yazımızda.
Taraklı Termal Turizmi

Taraklı Termal Turizmi

Taraklı'da termal turizmi, Türkiye'deki belli başlı noktalardan biri haline gelmiştir.